2013. 04. 08.

Te is fiam, Brutus?

Kovács Péter admin : 2013. április 8. hétfő - 12:56
 
Elnézést kérek Darvas-Kozma József pápai káplántól, amiért egy kontextusból kiemelt videofelvétel alapján megfogalmazott álláspontomban, a valóságnak nem megfelelő következtetést vontam le. Részemről ez a kérdés le van zárva.
**
A bocsánatkérést elfogadom. Az ügyet feléje lezárom.
Darvas-Kozma József

**
Beszédet mondtam 2012. március 15-én a csíkszeredai Gál Sándor szobornál. A beszéd egyrészét valaki videóra vette és a youtube-ra feltette. A beszéd második része pedig a székelyhon.ro-n jelent meg. Ezután sokan kommentelték és akkor nyomban magyarázatot írtam és feltettem a blogomra, ami változatlan. Íme itt olvasható és megis hallgatható: http://dkjozsef.blogspot.ro/2012/04/1848-2012-megbuntetett-magyarorszag-es.html
Beszédem két részből állt. Lásd: http://dkjozsef.blogspot.ro/2013/04/hogyan-lettem-hires-avagy-balliberalis.html
A beszéd elején két eseményt idéztem, hogy értsük meg, hogyan dolgozott a háttérben a pénzoligarchia, miért is kerültünk abba a helyzetbe, amibe ma leledzünk, és a jelenben az EU Parlamentben miért támadják az Orbán-kormányt. A második részben az erdélyi magyarság követelésének 7 pontját, a többi külhoni magyar helyzetére is tekintve, fogalmaztam meg.
A leírt szövegtől eltérve, szabadon, szó szerint a következőt mondtam a 7. pontnál: "Jó szomszédságot akarunk mi románokkal, szászokkal, romákkal vagy cigányokkal - ki nem fehérítjük őket, mint a hó -, de elfogadjuk őket mint együtt élő testvéreinket. Mi a jó szomszédsági viszonyt akarjuk. Ugyanakkor akarjuk Magyarország felé is az egyéni emancipációt. Minket külhoni magyarokat ne tekintsenek olyannak: jaj hát ti még... így meg úgy... Nem! Mi is olyan magyarok vagyunk, mint ők, nem vagyunk nagyobbak, de nem is kisebbek!"
Itt nem volt szó a sémitákról. Azóta eltelt egy esztendő. Közben téma hiányban szenvedő vagy éppen a húsvéti ünnepet elrontani akaró Parászka Boróka újságírónőnek jól jött a Ferenczy Miklós ref. lelkész úr által tovább küldött tényfeltáró dokumentum és ahhoz fűzött néhány mondat. Nagyot akart dobbantani, ezért hogy még pikánsabb legyen irománya az egyház ellen, valaki súgására engem is egy év után gyorsan befoglalt Tiltakozás förmedvényébe (http://manna.ro/velemeny/tiltakozas-2013-04-04.html) , amelyben vádaskodik, megbélyegez és feljelent az Országos Diszkriminációellenes Tanácsnál és az Érseknél. Nagyon jól megjátssza szerepét, valószínű, hogy a korábbi gyakorlatát nem tudja abbahagyni. Megírtam neki:
"P. Boróka személyemet is célba vette. De jogában áll-e valakinek az egész beszédből bizonyos részt kiragadni és az alapján, sőt egy év után támadni? Vallom, hogy a tettek ellen nincsenek argumentumok. Lehet valaki barátom, de az igazság a legnagyobb barátom. Semmiféle jobbikos kötődésem nincsen, de antiszemita sem vagyok. Ma, ha rá akarják sütni valakire ezt a bélyeget, könnyen megtehetik, de azért felelősséget is kell vállalnia annak, aki ilyet mer állítani. Azért, hogy magyar vagyok, ajándék, ennek születtem és magyarságomat felvállalom bármikor és bárhol... Illyés Gyulát idézem: A nacionalista jogokat sért, a patrióta jogokat véd. Az erdélyi magyar ez utóbbi, azaz patrióta."
Parászka Boróka, ha jelentgeni akar, ám tegye, de nincsen igaza, mert nem vagyok antiszemita. Talán DSK volt világbanki elnök kegyeire, vagy egy Holt-tengeri üdülést akar ezzel elnyerni, vagy hazai bársonyszéket megfogni? Nem tudom. Lelke rajta.

Cikkére Egyed Ufo Zoltán is reflektált http://manna.ro/velemeny/tiltakozas-1-2013-04-05.html. Sőt Borboly Csaba Hargita Megye Önkormányzatának elnöke is jellemezte az újságírónőt: http://borbolycsaba.ro/blog/arnyekra-vetodes/ - Sajnálatos, hogy egy hölgy talán Herosztrátoszi módon szeretne megdicsőülni, vagyis mások bemocskolásával akar magának hírnevet és kenyeret szerezni.
A beindított balliberális görgeteg közben járvánnyá fajult. A ballibik egyike a másikát akarta túllicitálni, többek között Kovács Péter (aki mellesleg RMDSZ főtitkár) is unalmában - pedig akadna bőven munkája az autonómia ügyében, ha akarná - blogjában beírt: Nem hiszem el http://kovacspeter.ro/politika/?p=311 - megjátsza az ártatlant és így ír: "egy református és egy katolikus lelkész szégyenletesen, minősíthetetlenül gyűlölködik, uszít, antiszemita propagandát folytat. Kétségbeejtőnek tartom, hogy a 21. században tömegesen vannak olyanok, akik a két lelkész múltjára, eddigi tevékenységére hivatkozva megértően, sőt támogatóan viszonyulnak a “zsidózásukhoz”. Tragikomikus, hogy mások azért ítélik el Boróka írását, mert egy másik, “nagymagyar” témában nem csomagolta székely zászlóba szavait. Ijesztőnek tartom, hogy ezen bejegyzésem miatt engem is sokan akasztani fognak.
Normális ez a világ, amelyikben élünk???"
Annyit mondhatok, hogy a világ normális, csak a probléma két kreálójával van baj.
Kovács Péter rágalmaz, dehonesztál! Kovács Péter anélkül, hogy kellőképpen tájékozódott volna, csak egyszerűen rásüti másra a bélyeget, ez megengedhetetlen!
Ma nem egymásnak kell uszítani az erdélyi embereket, amikor autonómiát akarunk, hanem egyetértésre. És kinek használ egy Parászka cikk vagy egy Kovács Péter hőbörgés? Az RMDSZ-nek biztosan nem.
Kovács Péter amikor alaptalan súlyos dolgokkal vádol vétlen embereket, ezzel elárulja azt, hogy erkölcsileg méltatlan a főtitkári tisztségre!
Kovács Péter blogjára beírtam és felszólítottam, itt is felszólítom:
"Tisztelt Kovács Péter, az RMDSZ főtitkár! Nagyon sajnálatosnak tartom Önt, mert kellő tájékozódás nélkül csak a Parászka Boróka cikke kapcsán, és kitudja a 180-as pulzusa miatt ezt írta rólam: "egy katolikus lelkész szégyenletesen, minősíthetetlenül gyűlölködik, uszít, antiszemita propagandát folytat."

Itt csak jelezni szeretném Önnek főtitkár úr, hogy én hamarabb lettem az RMDSZ tagja mint Ön, és az erdélyi magyarság megmaradásáért legalább annyit dolgoztam mint Ön. Ön még azt sem vette észre, hogy az smseket nekem is küldi, hogy képviselőink és szenátoraink melyik tv-ben szerepelnek. Az Ön tisztségében türelmesnek és alázatosnak is kellene lennie, hogy szolgálatával is elősegítse az erdélyi magyarság közjavát. Ön sajnos írásával, provokálásával ezt nem bizonyította. Tessék tudomásul venni, ha én antiszemita propagandát folytattam, akkor az egész RMDSZ antiszemita!


Tisztelt Kovács Pétert, mint az RMDSZ főtitkár urát nyilvános bocsánat kérésre szólítom fel, mert nyílvánosan ártott jó hírnevemnek. Tisztelettel, Darvas-Kozma József"
Kovács Péter RMDSZ főtitkártól bocsánatkérést várok, mégpedig nyilvánosan, ott ahol támadott. Amennyiben ezt nem teszi meg, akkor felszólítom őt ott, ahol minden RMDSZ tagnak joga van megszólalni.
Ugyanezt elvárom Parászka Borókától is.
Csíkszereda, 2013. április 7-én.
Tisztelettel, Darvas-Kozma József
  ***
Kovács Péter admin : 2013. április 8. hétfő - 12:56
Elnézést kérek Darvas-Kozma József pápai káplántól, amiért egy kontextusból kiemelt videofelvétel alapján megfogalmazott álláspontomban, a valóságnak nem megfelelő következtetést vontam le. Részemről ez a kérdés le van zárva.
**
A bocsánatkérést elfogadom. Az ügyet feléje lezárom.
Darvas-Kozma József

 




 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése